Complexes i problemes
Hola! No se ben bé si la meva pregunta entra dins d'aquesta categoria o d'una altre. La veritat es que em fa moltissima vergonya fer la meva consulta.
Tinc molts complexes amb el meu cos, pero amb el que tinc més problemes es amb les meves parts intímes. Crec que són lletges i moltes vegades em trobo taques a les calçetes que fan una olor una mica forta. Aixó es normal o he hagafat alguna infecció?
Cristina Albó

Hola LilK,
Ets
molt valenta per haver superat la vergonya i haver-te atrevit a
preguntar! Cada vulva és diferent igual que cada penis és diferent,
igual que cada nas és diferent. El cos és individual i únic. La teva
vulva segur que és molt normal, unes tenen els llavis inferior més llargs, més rosats o més marronosos, altres els tenen més curts, etc... però TOTS són normals!
Igual acceptem altres parts del nostre cos, els genitals també els hem d'acceptar.
Pel
que fa a les taquetes a les calces, possiblement és flux vaginal, i és
completament normal. El flux ens pot indicar una infecció si el color és
groguenc o verdós, mentre sigui blanc, tot està bé. Si veus que el
color del flux és groc o verd, aleshores consulta amb el metge al més aviat possible.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat