Petita pregunta
Holaa vull fer una pregunta, tinc 12 anys i peso 36 i medeixo 1'56 o aixii... Sta beee?
Qina es la mitjana de pes en aquesta edat, es per casualitat, esq menjo poqet desde petita i nse... De vegades em veig be de vegades no... Pro bno aixo da igual jo vull saber si esta be! I qin es el pes ideal!
Mercyy
Sara Bujalance

Hola Maruchi lelele! Per l'edat i l'alçada que tens el teu pes és normal, així que no t'amoïnis perquè estàs bé! El que has de fer per mantenir una bona salut i un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. A part d'això és molt important que t'acceptis tal i com ets, ja que és fonamental per a que et sentis bé. Si això que dius que, a vegades, no et veus bé, et passa sovint, parla amb algun adult de confiança, com la mare o el pare, per a que et pugui ajudar a sentir-te millor. Un petó!