Ja no se que fer... urgent!!
Des de ja fa 7 mesos que estic amb el meu nòvio i abans d'això vam estar 5 mesos de lio. Des de que vam començar a fer coses hi sempre he acabat amb molèsties i encara no he perdut la virginitat. Tinc moltíssima por perquè u vam i intentar i em va fer moltíssim mal i vam parar de cop. Sempre serà així. Em van dir que tenia vaginitis però no em van donar cap solució. Estic cansada d'aquesta molèstia.
Si us plau ajudeumeee!
Cristina Albó

Hola mvujasinovic,
El dolor durant les primeres relacions sexuals, pot ser habitual, de fet els hi passa a moltes noies... Si el dolor persisteix, el millor és consultar amb un metge, ginecòleg, si aquest et diu que tot està bé, pots fer una consulta amb un psicòleg especialitzat en sexologia clínica i amb un fisioterapeuta especialitzat en sòl pelvià.
Aquesta por que dius pot haver fet que tinguis una contractura a la musculatura del sòl pelvià i fent el tractament adequat pots millorar molt!
Fins que no preguis la decisió de consulta amb experts, el que podeu fer, és no obsessionar-vos amb la penetració, jugueu amb la masturbació, amb l'estimulació oral, descobriu els vostres cossos, i la penetració ja arribarà...!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat