M'agrada una Noia però passa de mi. Ajuda!
Hola,
M'agrada molt una noia que va al meu curs però ella passa de mi. Parlem i som mig amics; però no sóc capaç de llençar-m'hi. Li agraden coses molt semblats a les que en a mi m'agraden (Llegir, escriure...). També haig de dir que jo a la classe sempre he sigut el raret i el marginat.
Què puc fer? Estic molt confós.
Moltíssimes Gràcies per endavant.
Mariona Busto

Hola Beckmesser!
Potser et recomanaríem que abans de llançar-te intentis conèixer-la una miqueta millor. Ens expliques que sou mig amics, i potser estaria bé que poguéssiu ser més amics abans de fer un pas tan important. Començar una relació amb una amistat és sempre un bon inici, així que no ho dubtis! Si compartiu aficions, ho teniu encara més fàcil!
Intenta esbrinar també si li agrada algú o si hi ha alguna possibilitat en que també senti el mateix que tu, ja que si sabem tan segur que "passa de tu", potser no cal llançar-se per endur-se una decepció, no creus? Dóna't temps per conèixer-vos millor i per anar més sobre segur!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat