dits
tinc moltes preguntes sobre quan un noi et masturba
moltes amigues meves ja els hi han fet els seus novios o aixi.. i a mi mai perque mai he arribat a tenir la possibilitat de que m'en fagin.
pero em fa moltissimaaa vergonya que un noi em toqui alla baix, es com que no deu ser agradable per ell...
si hi ha pel a saber que pensen nose
ademes aquella zona dons avere si li poses el dit despres fa pudor no?
i el noi quan et fa dits i despres li fot pudor el dit o algo
Mariona Busto

Hola anonima!
Si ho fem amb algú amb qui hi tenim confiança, estem segures del que estem fent i no ens sentim pressionades per fer-ho, no ha de fer vergonya compartir la sexualitat.
Que hi hagi pèl als genitals és el més normal i natural del món. Depilar-se o no, és decisió de cada persona, però en cap cas és obligatori ni necessari per gaudir del sexe!
Els genitals, tant femenins com masculins, fan olor (no pudor. Si fan pudor o olor desagradable hauríem d'anar al metge a valorar que no hi hagi alguna infecció), però aquesta olor no és desagradable, així que tranquil·la. És molt important mantenir una bona higiene per evitar olors desagradables (de qualsevol part del cos). Recorda que un cop acabeu de mantenir relacions o de masturbar-vos, podeu rentar-vos les mans per evitar que quedi cap olor a les mans.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat