no puc oblidar
pfff.. perque el amor fa tan mal? em sento buida per dins, quan et trenquen el cor fa molt mal.. a mi m'ho han fet molts cops, fins aquest.. crec que no estic enamorada pero mai cap noi m'havia agradat tant!!! vaig estar de lio amb ell, de fet vaig fer una consulta explicant que em vaig enterar que nomes em volia per sexe etc.. ara resulta qeu esta amb una noia mes petita que jo, un any menys, i que ho han fet, quan em vaig enterar em va fer molt mal perque m'imaginava jo amb ell i se m'ha adelantat una cria. Ho he passat molt malament per ell i les meves amigues em diuen que m'oblidi ja de ell, pero es com que no puc i em continuo a ilusionar sense voler-ho. diuen que ells dos s'estimen pero al cole ni es miren als ulls.. i no m'ho crec.
nose com poder oblidar-lo rapid, tenint-lo al cole i veient-lo cada dia ademes que em ve a saludar i tot.
algun consell?
perdoneu les molesties
Mariona Busto

Hola anonima!
Sabem que fa molt mal veure que la persona que t'agrada tant està amb una altra persona... és molt dur, però has de ser realista, mirar per tu, i acceptar-ho (encara que costi). Sabem que no és fàcil saber que ell només vol estar amb tu per sexe i que tu esperes alguna cosa més, però si tens tan clar que entre vosaltres no hi pot haver res més que sexe i això et fa patir i t'ho fa passar tan malament, el nostre consell és que prenguis una mica de distància de tot plegat.
Som conscients que la situació que viviu no propicia que prenguis distància, però intenta fer tot el possible per poder centrar-te en tu i en "recuperar-te" d'aquest tràngol. Recolza't en les teves amigues, distreu-te i deixa que el temps i les situacions t'ajudin a portar-ho una mica millor. Intenta no saber què fa constantment, ni amb qui ho fa, deixa de mirar les seves xarxes... Tot plegat t'ajudarà a estar més per tu i no tant per ell.
Dóna't temps per refer-te i per estar millor. Veuràs que de mica en mica, i si poses de la teva part, ho acabaràs aconseguint!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat