Enamorament ?
Holaaa !
És normal que moltes vegades estigui enfadada amb el meu nòvio i no sé el perquè ? I quan ho sé, sé que es una tonteria, i ell no fa res. Menys quan em deix en vist, que sap que no m'agrada. Però igualment l'estimo massa. Quan parlem per whatsapp a vegades sembla borde però quan estem cara a cara és molt carinyos amb mi.
Mariona Busto

Hola M.C.A.!
Segurament si et sinceres amb tu mateixa, trobes el motiu pel qual t'enfades. Probablement no sigui per alguna cosa que acabi de fer, sinó per algunes coses que potser t'agradaria que es gestionessin d'una altra manera.
Per què no pot deixar-te en vist en el WhatsApp? Hem de poder tolerar que l'altra persona estigui fent altres coses i que potser ara no pugui contestar-nos tot i haver-nos llegit. Quina pressió si no, oi? Segur que tu també et sents més lliure si no tens "l'obligació" d'haver de contestar sempre al moment, immediatament quan llegeixes un missatge.
Recorda que la comunicació a través de les xarxes sempre pot malinterpretar-se, per això és tan important que intentem parlar de les coses importants cara a cara, i si veiem que la conversa pel WhatsApp o qualsevol altra xarxa no està anat com volíem, millor deixar-ho per quan us veieu en persona i en pugueu parlar. Recorda que amb el text escrit perdem el to, no veiem la seva reacció, ni la cara que posa, etc. Per tant, fomenteu la comunicació cara a cara i veureu com tot funciona millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat