Necessito una opinió!
Hola!
Jo i un noi estem de lio últimament i la cosa funciona molt bé, hem començat a fer preeliminars i l'altre dia vam fer una cosa que ens va exitar molt als dos i ell es va posar tant que em va dir de fer-ho, jo li vaig dir que no perquè volia esperar a que siguéssim alguna cosa més seria i ell em va dir que cap problema i que estigues tranquil.la. La cosa és que ell té 17 anys i jo al gener en faré 16, nosé si sóc massa petita per començar en aquest mundillo i m'estic menjant una mica el cap jaja. Em podríeu donar la vostra opinió?
Mercii!!
Mariona Busto

Hola Marina!
Més que una edat exacta en la que un "ha de començar" en aquest "mundillo", has de tenir present que iniciar-se en les relacions sexuals requereix maduresa i molta responsabilitat. Per tant, esperar que la cosa sigui més seriosa o que tu et sentis preparada, no és cap ximpleria. Així que dóna't el temps que necessitis, sigui el que sigui. És important no pressionar-se ni voler córrer, no hi ha cap pressa.
Així doncs, segueix descobrint la teva sexualitat i la sexualitat compartida al teu ritme, sense presses ni pressions. Trobar la persona amb la qual tinguis confiança, et sentis a gust i preparada per fer un pas tan important, no és cosa fàcil. Així que tranquil·la!
Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà per quan arribi el moment ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat