M'estic enamorant d'un amic que és bi ajuda si us plau.
Hola, sóc un noi de 16 anys que fa quasi un any que "he sortit de l'armari". I hi ha un amic una mica més gran i bisexual amb el qual "tontejo" una mica però no sé com dir-li que m'estic quedant penjat d'ell sense ofendre'l en cas que no comparteixi els mateixos sentiments. Que puc fer?
Mariona Busto

Hola jp3!
Per què s'hauria d'ofendre? No hi ha res més bonic que saber qui li agrades a una persona, no creus?
Sabem que no és fàcil fer un pas tan important. És normal que et preocupi si seràs correspost o no, però hi ha alguna cosa que et faci pensar que ell també pot sentir alguna cosa per tu? Potser abans de llançar-te podries intentar indagar si entre vosaltres hi ha alguna possibilitat. De totes maneres, recorda que un cop decidim fer el pas de declarar allò que sentim sempre correm el risc que l'altra persona no senti el mateix. Si això passa, no hauria d'ofendre's ningú dels dos, simplement hem de fer un esforç per acceptar-ho i respectar-ho, i si veiem que seguir en contacte (o tontejar) amb aquesta persona ens fa patir, hem de saber protegir-nos i prendre una mica de distància.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat