El meu nòvio no arriba a ejacular amb penetració.
Hola! Farà uns mesos que vam començar a tindre relacions sexuals amb penetració, i bé, saps el típic que es diu dels nois de "la primera vegada s'acaba en un plis plas"? Doncs al meu nóvio no li passa, que millor pels dos durar més, però el problema és que no ha pogut arribar a l'orgasme amb la penetració, sempre hi ha hagut d'haver sexe oral i manual abans i/ despres perquè acabi. També vull afegir que quan acaba, triga molt en acabar, és a dir, que hi hem destar bastanta estona m'explicu?
Realment estem com una mica preucupats, perquè diu que si que li agrada tot el que sent durant la penetració, sexe oral..etc però no sabem perquè triga tant en acabar o directament no acaba penetrant. Que opineu? Esperem la vostra opinió! :)
Mariona Busto

Hola Barbie!
Doncs el que li passa al teu nòvio també li passa a molts nois les primeres vegades. Sovint és fruit dels nervis, de la pressió que es posa un mateix per "complir" i per haver d'arribar a l'orgasme en penetració. Tardar a ejacular té més a veure amb el cap (recordem que el cervell és el veritable òrgan sexual), ja que si algú està preocupat, té pors o inseguretats, el seu cos no respon com voldríem. N'heu parlat? Una bona opció és que pugueu parlar del tema, per tal que ell pugui expressar si hi ha alguna cosa que el preocupi (per exemple, no fer-ho bé, fer-te mal o que hi hagi un embaràs no desitjat?).
Us recomanem que la pròxima vegada que tingueu relacions sexuals, us oblideu de l'ejaculació, l'objectiu i el més important és que gaudiu de cada pràctica sexual i del que teniu entre vosaltres. Segurament, com menys pensi en l'ejaculació, més fàcil serà que surti, perquè en realitat no té cap problema físic (ja que ens expliques que sí que ejacula amb el sexe oral o la masturbació, oi?). Ah! També és important que utilitzi un preservatiu que li vagi bé i amb el qual se senti còmode!
Si veieu que tot i així, la dificultat segueix apareixent, us recomanem que consulteu amb un especialista per valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat