Em vaig declarar...
Bones!
Fa cosa d'una setmana em vaig declarar pensant que em diria que si, que volia algo amb mi, estava segurissima pel que feia i per quan em demanava si anava a algun lloc i tal...
En fi, em va dir que tenia novia... i des daquell dia no paro de plorar.
Ara em continua posant likes a instagram, em mira molt i sembla que s'intenta apropar a mi, literalment, sempre quan surto de lintitut el veig cada cop mes aporop don en venen a buscar... que passa aqui??? Ajudaaa!!!....
(Si anaveu a publicar-ho, no ho feu siusplau)
Mariona Busto

Hola Anònim!
Entenem com et sents, a ningú li agrada no ser correspost... però quan això passa, hem d'acceptar-ho i assumir-ho encara que costi. Recorda que la teva felicitat i el teu benestar no pot dependre de si estàs o no amb una persona o de si li agrades o no, sinó que la teva felicitat ha de dependre de tu! Si això passa seràs lliure i podràs viure l'amor de forma molt més sana!
Si notes que la seva actitud cap a tu és molt propera o et confon, parla-ho amb ell. Ara ell ja sap que t'agrada i per tant, si no vol res amb tu, pots demanar-li certa distància i transparència per no confondre-us. Recorda però que un like a Instagram no és més que això, un like!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat