Masturbació amb xorro d'aigua
Hola! Fa un temps vaig començar a masturbarme amb el xorro d'aigua i va molt bé i tot però tinc dues preguntes:
1) Ja fa com 1 mes i mig però ara noto que ja no em fa plaer nomes que fa pressió però no noto els orgasmes del principi
2) Tinc por de que al posar-me aigua, despres no em pugui aixugar bé i se'm creein fongs o berrugues.. Pot ser possible?
Siusplau contesteu estic molt preocupada.
Gràcies!!!
Mariona Busto

Hola Albeta!
Responem als teus dubtes:
1. Prova noves formes de masturbar-te, d'aquesta manera podràs anar variant segons et vingui de gust. Recorda però que el cervell té un paper molt important en la nostra sexualitat, per tant, quan et masturbis centrat a gaudir del moment, de cada sensació, etc., i deixa que el teu cos vagi excitant-se i responent a l'estimulació que està rebent. Si només estem pendents que l'orgasme arribi, segurament costi més d'aconseguir.
2. La vagina sempre està humida i això la protegeix de possibles infeccions. És cert que si abusem molt de productes d'higiene (sabons forts) i ens fem rentats amb aigua molt sovint, estem fent malbé la flora vaginal. A més, si la zona queda mullada (com per exemple, si ens estem amb el banyador mullat molta estona) afavorim que s'hi facin fongs. Així doncs, sempre hem de tenir cura de com cuidem els nostres genitals, portar roba interior de cotó i evitar la roba molt ajustada a la zona, d'aquesta manera evitarem fer infeccions per fongs.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat