em va tocar i es va excitar massa.....
Estava a casa tranquila miran la tele i va venir el meu pare i es va exitar massa amb mi, primer em va treure la roba i despres em vapenetrar massa fort famuns dies que la vgina esta dilatada es normal ?????
Cristina Albó

Hola de nou Blanca,
Si aquesta situació és real, és una violació i una situació d'abús
sexual, el que has de fer és frenar aquesta situació, parlar amb la
teva mare o amb algun adult de confiança per anar als Mossos d'Esquadra a
denunciar aquesta situació que s'està produint a casa. Pel que fa al
que notes a la zona de la vulva, vés al metge, explica el que va passar i que t'explorin, tot seran proves que t'ajudaran a l'hora de la denuncia.
És greu i s'ha de frenar com més aviat millor, no perdis ni un minut més.
Esperem que puguis sortir d'aquest infern i que et recuperis ben aviat.
Una abraçada,
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat