TRIO AMB PROFESSORAT! Ajuuuuuudaaaaaaaa
Bon dia.
Vaig justa de notes, i per a la preavaluació volia que em posessin que estava millorant i treia bones notes. Així que jo mateixa li vaig proposar als professors de fer-s'hi una tasca*
Al principi no vanvolguer pas, però els hi vaig treure els pantalons i no es van pogués resistir.
I vam acabar fent un trio. I no se si estic embarassada. Ven utilitzar condó però no em fio pq una polla em va entrar a la boca.
Ajuda sisplauuuuuuuuu
Cristina Albó

Hola Blanca,
Esperem que aquesta consulta no sigui una broma, ens
prenem de forma molt seriosa les consultes de tots i totes els i les
adolescents que ens escriviu a través del consultori.
Si el que
ens expliques és veritat, pensa que el que va fer és denunciable, ja que
és il·legal. Esteu en rols molt diferents i hi ha un joc de poders que
pot desencadenar en alguna cosa lletja i greu! Un professor és un professor i no ha d'embolicar-se amb els seus alumnes. Si sents que pot tornar a passar, vés amb molt de compte, no per les classes o la nota, sinó per tu, per la teva seguretat.
Vigila molt i molt!
Pel
que fa al risc d'embaràs, amb el sexe oral no ens podem quedar
embarassades, només els podem quedar embarassades amb la penetració
sense preservatius o si hi ha una ejaculació a l'entrada de la vagina.
Una abraçada,
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat