On els guardo!?
Holaa!! pos mira,ahir vaig comprar un paquet de durex de 3 preservatius,però he sentit aixi en rumors que depen on els guardes es fan malbé mes pronte,on els puc guardar? esque si mels pilla la meva mare em mata perque no troba normal que amb 15 anys ja es mantinguin relacions sexuals..Merci!!!
IESP

Hola Annais SHM!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs els preservatius es poden guardar en algun calaix d'una tauleta o armari de l'habitació. L'important és no guardar-los en llocs humits o on doni molt el sol, perquè es podrien espatllar com tu dius! Tampoc és bo portar-los solts al bolso (millor dins de la seva caixa) ni dins la cartera, perquè és fàcil que es facin malbé.
Els preservatius són molt resistents, però si es guarden malament podrien trencar-se en el moment de tenir relacions sexuals, per això hem d'anar en compte :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat