La meva millor amiga:'(
La meva millor amiga va al mateix institut que jo i viu molt aprop meu, i ella es anorexica i ja va al hospital per aquest tema "gràcies a mi"... I vomita i es talla, jo li dic que perquè es talla... Que no té motius perquè és estimada, es guapa i està molt be de cos! És intel·ligent... Ho té tot! Bueno... l'any passat... Que ens vam fer amigues, ja em va explicar que va intentar suicidar-se i eso... i que es va arrepentir i no ho va fer...Jo tinc un cas semblant... pero més fluix, jja l'explicaré en un altre consulta, i quedàvem per no menjar, o feiem esport juntes, fins hi tot el menjar que teniem el tiràvem... Tornant al cas de ma amiga... Vale, avans era gordeta, pero ha anat creixent! I aprimava perque vomitava...Pesa 48 kg actualment, i això que ha baixat de pes perque pesava 50kg! Perque està anant al hospital, però ma dit que fara veure que està bé i vol aprimar cap als 45, i em diu que pararà, pero no! I si es mor?:'( Que faré sense ella?! Ella m'ajuda com a ser una mica més popular... Osigui jo ja ho sóc per mi mateixa una mica... Però sense ella no soc res, i no tal sols és per la popularitat, sino perque l'estimo i no vull que li passi res! Deu meu! Ajudeu-me siusplau!
Sara Bujalance

Hola beibi! Entenc la preocupació que sents per la teva amiga, és normal que pateixis veient que es troba malament. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport i ànims a la persona que pateix anorèxia, però malauradament no la podeu curar, els únics que ho poden fer són els professionals que la porten. Queda't tranquil.l.a, si està fent tractament es curarà. El que pots fer és animar-la a que no digui mentides i a que segueixi el tractament, ja que així aconseguirà trobar-se millor. Em comentes que tu estàs en un cas similar, què és el et fa mal? Molts petons!!