Pastilles anticonceptives
Hola,
m'agradaria que em donessiu alguna idea per comentar-li a la meva mare que vull pendre pastilles anticonceptives, ja que ja tinc relacions amb el meu nòvio i crec que prenent-me-les em sentiré més tranquil·la i protegida, però no se com reaccionaria la meva mare... Com li dic? Ajuda!!
Moltes gràciesss
IESP

Hola Marinuka!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que qui més coneix a la teva mare ets TU. Amb els anys, un ja sap com solen reaccionar els pares, quan és millor preguntar les coses... Cada familia és un món!
Et diria que pensis en una altra vegada que hagis hagut de demanar ajuda per un tema important, i recordar com i quan ho vas fer. Així, podràs fer-ho igual aquesta vegada per consultar el tema de les pastilles. Segur que la teva mare està encantada d'ajudar-te, ja que pels pares és molt important que els fills confiin en ells!
A part, és necessari que un metge et digui que sí pots prendre les pastilles, i quines són les millors per a tu, d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat