No sé que fer !!!!!!!
Hola !
Desde fa cinc mesos tinc parella. Entre nosaltres n'hi ha molta confiança, em parlat de coses molt intimes... La cosa és que quan ens estem liant (en llocs públics on no sol haver gent) em poso i tinc moltíssimes ganes de fer-ho, però crec que amb catorze anys és massa aviat... Ho vull comentar amb ell, però crec que ell no està preparat encara...
Qué faig ? Li comento sobre tot això ?
Mariona Busto

Hola M.C.A.!
Està molt bé que entre vosaltres tingueu molta confiança i que parleu de coses molt íntimes, tot plegat enforteix la relació, així que no deixeu de fer-ho.
El que t'està passant és completament normal, quan estem a gust amb una persona, l'estimem i tenim confiança, la nostra sexualitat comença a despertar-se i sentim més curiositat. Tot plegat no significa que hàgiu de cremar etapes ràpidament, ni que hàgiu de mantenir ja relacions sexuals, és molt important que us doneu el temps que cada un necessiti per anar avançant a poc a poc i sense presses. Si tu consideres que encara és massa aviat amb catorze anys, has de donar-te el temps que necessitis per sentir-te preparada per fer un pas tan important. Si vols comentar-ho amb ell, fantàstic! Com dèiem al començament, la confiança i parlar de coses íntimes enforteix la relació!
Si en parles amb ell, i veus que ell tampoc se sent preparat encara, cap problema! Recorda que parlar-ne o sentir curiositat no significa que automàticament hàgiu de fer un pas més! Vosaltres marqueu el ritme i és molt important que respecteu el de cada un!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat