Primer Cop + Depilació :S
D'aqui poc ho vull fer amb el meu novio, i es la primera vegada que ho fare amb algu, em podrieu donar alguns cosells que em pugin ajudar.
Tambe m'agradaria saber com depilarme les parts intímes ( sóc noia), quin es el millor mètode i si ho puc fer a casa o si he d'anar necessariament a algun profesional, perque si hi he d'anar em faria vergonya i a part no sabria com dir-ho als meus pares... :S
Em podrieu ajudar en aquest dos temes sisplau.
Petons Adolescents! :)
IESP

Hola Mimi!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes de la primera vegada, et diria que el més important és que estiguis segura. En segon lloc, que recordeu amb la pràctica i el temps, s'apren molt i les coses surten més fàcilment, de manera que NO us pressioneu per a que sigui tot perfecte, d'acord? El millor és que busqueu un dia i un lloc que tot dos estigueu còmodes, tingueu preservatius i feu allò que estigueu acostumats a fer ja: carícies, petons... Quan tots dos estigueu excitats, podeu intentar fer la penetració a poc a poc. Si ja ho teniu parlat i esteu preparats, tot serà molt més fàcil, ja veureu :)
I pel que fa a la depil·lació, una manera de fer-ho és amb una fulla d'afaitar (no fa mal, però els pèls surten després més durs) o amb bandes de cera (que arranquen el pèl i sí que fa més mal). La millor opció és sempre anar a una persona especialitzada, ja que depil·len molt bé (inclús generant menys mal), i encara que faci vergonya hem de pensar que estan acostumats/es a veure cossos tot el dia! :)
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat