Ajudeumee tinc un problema molt greu es urgent!!!!
Hola adolecents.. Fa poc al meu vei i jo ens vem liar.. Al problema es q ell es molt mes gran que jo, pero es q desde fa molt temps q ens agradaveem... I no ens vem liar x liarnos ens vem liar pq ens estimem moltissim .. I es un amor especial...Pensem al mateix ens agrada al mateix... I vem decidir liarnos.. Tot va comensar quan als meus pares sen van enterar.. Els meus pares ja sospitaven q ens agradavem pero no ho havieen pogut confirmar... Fins q un dia vaig arribar a casa amb xupetons al coll.. I els I vaaig haver de donar explicacions.. Me mare encara s'ho va pendre prou be pq coneix molbe al noi I es super bon noii.. Maai amb faria mal.. Ell sempre amb pregunta q vull fer I q si amb molesta algo I si hi ha algo q no vull fer no ho fem. Pero al meu pare no so va pendre tan be... I ara als meus pares no amb deixen sortir de casa macompanyeen a qualsevol lloc els tinc sempre enganyats.. Nse q fer.. I per acabaro de rematar ma vinguut avans la regla Del q amb tocava I me mare es pensa q ell I jo ho em fet I li he diit q no es veritat pq no ho es I no amb creu.. I ara estan molt enfadats amb mi I molt desepcionats.. Necessito ajuda.. Tmapoc vull perdre la meva relacio amb al meu vei.. Es q es molt especial.. I ell mestima moltissim I mo demostra cada dia.. I no es una relacio en plan falsa.. Ajudeumee siusplau!!!!
Mariona Busto

Hola anonim!
Et recomanem que parlis amb els teus pares, valora si és millor fer-ho primer amb un i després amb l'altre, o bé amb tots dos alhora. Deixa que ells puguin també expressar-se, que t'expliquin quines són les seves pors i neguits, i intenta posar-te en el seu lloc. Tu sigues sincera, explica el que sents i mostra la teva part responsable. No sabem de quina diferència d'edat estem parlant, però és normal que pateixin per tu i perquè et pugui passar alguna cosa. Pensa que tots hem estat adolescents alguna vegada i hem viscut les nostres primeres experiències, i sovint als pares ens costa acceptar que els nostres fills es fan grans i que comencen a tenir curiositat per la sexualitat. Segurament intenten protegir-te i veuen coses que tu no perceps.
Parleu-ne, la confiança entre pares i fills és molt important! A veure si d'aquesta manera aconsegueixes que la situació es calmi una mica.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat