Vui ajudar a la persona que sento coses per ell i no se com...
Bones! Resulta que soc un noi de 15 anys el qual encara tinc dubtes sobre la meva sexualitat i els estic resolent... Fa temps que vaig coneixer a un noi de 14 anys. Vem quedar i mai havia tingut aquella sencació, es a dir, m'he enamorat. Em va explicar que ell sempre a necessitat tindre un novio per falta de carinyo. Aleshores va ser quan em va dir que havia tigut 11 exparelles d'edats entre 20 i 30 anys... Ell encara no sap que estic bojament enamorat d'ell, i encara no em veig amb forçes per dir-li ja que tinc por que em rebutji, amb lo qual ell m'explica amb els tios que esta quedant i parlant, mentre que jo ho passo malament... Vui fer-li entendre que no pot anar tant ràpid i tindre parelles de 25 anys mentres que ell en té 14 anys, ja que les seves 11 anteriors relacions han anat malament. De veritat necessito ajuda, ja que vui fer que es doni compte, pero no sé com fer-ho...
Gràcies
Mariona Busto

Hola DreamSector!
Voler ajudar a algú que no vol ser ajudat és de les coses més complicades, perquè sovint on nosaltres veiem coses que no ens agraden, la persona implicada no les veu... així que ho tens una mica difícil. De totes maneres, si sou amics i l'estimes creiem que has de trobar la manera de poder parlar amb ell i alertar-lo dels riscos que veus (ell és menor d'edat i la diferència d'edat de la qual ens parles és prou important). Has de trobar un bon moment per parlar-ne, acceptar que potser ell al començament pot enfadar-se o no compartir el teu punt de vista, però la confiança en una relació sovint l'enforteix. Finalment ell decidirà què vol fer, amb qui i de quina manera...
Pel que fa als teus sentiments cap a ell, si encara no vols parlar-ne, no tens per què fer-ho. Dóna't el temps que necessites per veure més clar si vols fer un pas més o no i per resoldre els teus dubtes sobre la teva sexualitat. No hi ha pressa! Però recorda que sempre que decidim expressar allò que sentim cap a algú, correm el risc de no ser correspostos i hem d'aprendre a acceptar-ho encara que no sigui fàcil.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat