Puc estar embarassada?
Hola!
Tinc un dubte, i es que aquest fin de semana casi ho fem amb el meu novio. La cosa es que ho vam intentar però no entrava, potser pels nervis o ns, pero em feia bastant mal. Però el dubte no es aquest i es que volia preguntar si es possible que m'hagi quedat embarassada tot i no haver entrat. Osea, portava condó (tot i que li anava una mica petit però no teníem res mes ajajja) però després de varis intens vam deixar-ho estar i per ultim cop ho vam intentar per darrere i no en duia (no va arribar a entrar per aixo jajajajaj... i ja se que es perillós per les MTS i tot aixo..). Podria estar-ho? es que m'estic emparanoiant perquè també ens vam masturbar i tinc por amb el rotllo del liquid pre-seminal i aixo, i començo a pensar que si al tocar-se ell i despres a mi o al reves podria haver risc i pffffff!
AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Mariona Busto

Hola Laauriins!
Pots estar tranquil·la perquè si portava preservatiu i no hi va haver penetració les probabilitats d'embaràs són ínfimes. Així que tranquil·la! El dolor que senties i la impossibilitat en la penetració segur que tenen a veure amb els nervis, com molt bé expliques. Per tant, per la pròxima vegada, aneu amb més calma, a poc a poc i deixant que el vostre cos s'exciti i es relaxi. Si veieu que fa mal o que costa molt, deixeu-ho per més endavant! No cal córrer.
Per últim, si els preservatius estàndards li van una mica petits, compreu-ne d'una talla més gran! ;) Recordeu que pel sexe anal també cal fer servir preservatiu i que si després voleu fer sexe vaginal, heu de canviar de preservatiu (un preservatiu nou per cada pràctica sexual).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat