QUÈ EM PASSA?
Hola, escric perquè tinc varies coses que necessito explicar i que algú em digui que em passa.
Tinc 17 anys, la meva parella (portem junts dos mesos) en té 23.
L'edat no veig que sigui un problema, el que em preocupa és que jo sóc verge i hem estat varies vegades a punt de fer-ho, el problema és que no lubrico, no em mullo i això em talla totalment el rollo, només m'exito amb l'estimulació del clítoris, i amb el sexe oral però tot i així lubrico poquísim i de seguida torno a estar totalment seca, ademés cada cop que em fica algún dit em fa moltíssim mal, i no ho entenc. Ell diu que es normal, que poc a poc se m'anirà obrint, però jo no entenc perquè un dit ja em fa tant mal. Hem probat amb lubricant fins i tot, però res.
A més, cada cop que l'he intentat masturbar jo a ell, no sé si ho estic fent bé, i tampoc és que m'encanti fer-ho, i fer-li sexe oral ja ni m'ho penso de fer, són coses que no sé per què em costen molt, potser es que em falta experiència, no ho sé, és normal?
He de dir que tinc un transtorn alimentari i mai he estat gaire segura amb mi mateixa, però no sé si això tindrà alguna cosa a veure.
Jo tinc ganes de fer-ho amb ell, però quan arriba el moment, el mal que em fa i la poca lubricació em treuen les ganes.
Què em passa? Tindrà alguna cosa a veure l'edat? El transtorn? No m'exita? No ho entenc.
Mariona Busto

Hola anonima98!
Segurament el que t'està passant és fruit dels nervis de les primeres vegades. Encara que no ens ho sembli, segurament estàs nerviosa i pendent de si avui ho aconseguireu. Tot plegat fa que la teva ment estigui més pendent del dolor, de si entrarà o no, que de gaudir del moment. De totes maneres, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar que tot està dins de la normalitat. Així doncs, demana hora i explica-li el que et passa. Si descartem que hi hagi res físic que expliqui el que et passa, ja podrem estar segures que tot va més en relació a la tensió, els nervis, etc.
Intenteu donar-vos temps i no anar directament a la penetració. Exciteu-vos, acaricieu-vos, feu-vos petons... i deixeu que el vostre cos vagi excitant-se de forma natural. Si veieu que fa mal, pareu i seguiu jugant sense penetració. No vulgueu córrer i escolteu el vostre cos. Recorda que el cervell és moltes vegades el responsable que les coses no vagin com un esperava, així que tranquil·litat, confiança i comuniqueu-vos molt.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat