Himen
Hola. Tinc un dubte, si em fico els dits, apart de que em fa mal, puc trencarme el himen o deixar de ser verge? Mersi
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Mira, l'himen és com una anella que rodeja les parets de la vagina, de manera que ja té un forat. és per això que si s'introdueix un tampó o un dit no se sol trencar! Si s'introdueixen més d'un dit, al ser mes volum, hi hauria més probabilitat de trencar l'himen, és clar.
Respecte a "deixar de ser verge", recordem que és una cosa cultural: és a dir, la virginitat es perd quan tenim la primera relació sexual amb penetració, NO quan es trenca l'himen. Pensa que hi ha noies que no en tenen, o que se'ls va trencar de petites fent esport per exemple.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat