ajuda urgent
vaig anar a una festa universitaria i vaig veure molt. vaig estar amb un noi a l habitacio. no teniem condons pero no estic segura si va haver penetracio o no o si es va correr dins. em sento molt malament per fer aquest tipus de tonteries i em fa por el que dira la gent i que tothom ho pugui saber. no estic tranquila i estic pensant en prendrem la pastilla del dia despres.
Mariona Busto

Hola ana!
No sabem quant temps fa que va passar, però com saps la pastilla de l'endemà cal prendre-la com més aviat millor després de la conducta de risc. Així doncs, si fa més de 72 hores et recomanem que vagis a la Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població perquè puguin recomanar-te quina és la millor opció en aquests moments.
Estigues tranquil·la i no deixis que els comentaris dels altres t'afectin. Aprèn dels errors que creus que has pogut cometre perquè no et torni a passar. Per sortir de dubtes sobre el que va passar aquella nit, creus que podries parlar amb el noi amb el qual vas estar?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat