Ejaculació
Bona tarda, fa dos mesos que vaig perdre la virginitat i al mantenir relacions sexuals amb la meva novia arribo bastant rapid a ejacular. No duro molta estona seguida. Que em passa? Es normal els primers cops? Com ho podria solucionar?
Mariona Busto

Hola UncleDrew!
És normal que un noi jove i amb poca experiència ejaculi de pressa. Així que tranquil! Des de la pornografia ens fan creure que no, que un noi hauria d'estar molta estona penetrant i aguantant fins a ejacular... però la realitat és que l'ejaculació és una resposta normal del cos quan està excitat i és involuntària. Què pot fer el noi llavors? Aprendre com funciona aquesta resposta per allargar-la una mica.
Et recomanem en primer lloc que practiquis amb la masturbació tu sol però sense obsessionar-se, es tracta que intentis detectar el que s'anomena punt de no retorn, que és just aquell punt on encara que deixis d'estimular el penis aquest ejacularà de totes maneres. Així doncs, si aprens a detectar-lo i t'atures o afluixes el ritme una mica abans d'aquest punt aconseguiràs més "control" de la teva resposta sexual i podràs allargar una mica més el moment d'ejacular.
Un altre factor que influencia molt és l'ansietat de rendiment: "ho faré bé?", "aguantaré prou estona?", etc. Tots aquests missatges interns que un es dóna, en lloc d'ajudar-nos ens posen més pressió i fan que les coses no surtin com un volia. Així que molta tranquil·litat i sobretot confiança amb la persona amb la qual s'està compartint un moment de tanta intimitat.
Per últim, recorda que si s'ejacula ràpidament, realment no passa res greu: l'important és gaudir tots dos, així que li toca a l'altra! :) A més, al cap d'una estona podràs tornar a tenir una nova erecció i tornar-ho a intentar. Així doncs, no ens obsessionem massa en el temps que durem, i centrem-nos en gaudir i passar-ho bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat