ASEXUALITAT
Hola!
Sóc una noia de 16 anys, i ja fa un temps que tinc al cap la pregunta aquesta de si sóc asexual. He tingut algunes relacions (tampoc moltes) de sexe oral amb nois, i la veritat és que en cap he arribat a sentir plaer. Mai he sentit plaer.
Això pot significar que sóc asexual? I, el terme asexual, que vol dir exactament? senzillament que no sents plaer o és més que això?
moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola dako!
Quan parlem d'asexualitat ens referim a la falta d'atracció sexual cap a qualsevol persona, o al baix o nul desig sexual. Que no hagis sentit plaer durant les primeres experiències sexual, és més habitual del que ens pensem i no significa que siguis asexual. Així que tranquil·la! Moltes vegades necessitem més temps per conèixer millor el nostre cos, la nostra sexualitat, etc. per tal de poder gaudir-la amb plenitud i sentint plaer sexual. Així que tranquil·la, dóna't temps per anar descobrint-te, per anar experimentant allò que et vingui de gust provar, i sense pressions ni expectatives que s'allunyen de la realitat. De mica en mica segurament aniràs trobant allò que t'agrada i et fa sentir plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat