Estic farta, ja no se que fer! Ajuda siusplau
Bondia, necesito ajuda
A veure, fa un temps ( menys d'un mes) vaig coneixer a un nen que de veritat hem sentia be amb ell, la primera vegada que li vaig dir *t'estimo* ell hem va dir * i jo amor* tot anava super be, fins que la meva COSINA li va començar a dir que jo era una guarra, p**a etc... ( es a dir coses dolentes de mi) i ell a sobre s'ho va creure i clar jo notaba que ja no era el mateix nen que jo habia conegut. I li vaig dir, que passa? I em va dir *que li habien dit coses dolentes de mi i que necessitaba un temps* i clar jo hem vaig quedar flipant, i bueno li vaig dir que vale. I llavors jo conec a un amic seu y em porto super be amb ell, i bueno el vaig trucar perque volia saber qui li habia dit aixo que us he dit abans, i ell em va ajudar i es va enterar, llavors ell mo va dir. I clar cuan hem vaig enterar que habia sigut la meva cosina pues hem vaig barallar amb ella. I ella per recompensar-me em va ajudar a que jo i ell tornessim a ser els de abans. Pero total que no va servir molt. I no se que fer per tornar a estar genial amb ell.
Necesito ajuda siusplau. AJUDEUME!!!🙏🏻🙏🏻
Mariona Busto

Hola Lauraa💔🔐!
Potser necessiteu una mica més de temps perquè les coses tornin a ser com eren abans. Et recomanem que en parlis amb ell, que aclariu què és el que sentiu l'un per l'altre i que deixeu que les coses vagin posant-se al seu lloc de forma natural. Si enfortiu la vostra relació (encara que de moment sigui una relació d'amistat), us ajudarà a que res ni ningú pugui "contaminar-la" amb comentaris que estan fora de lloc.
Sigues sempre tu, natural i espontània, no hi ha millor carta de presentació per enamorar a algú!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat