Granets quan em depilo.
Hola!
M'agradaria saber perquè em surten granets i tinc picors a la ingle i a la vagina els dies després d'haver-me depilat. Ja que em causa moltes molèsties i se'm posa vermell amb granets i no m'agrada gens!
Que podria fer perquè no em sortissin?
Mariona Busto

Hola Lau!
El que et passa, li passa a molta gent. Sovint va relacionat amb el mètode que utilitzem per depilar-nos, especialment si ho fem amb fulla d'afaitar. El que et recomanem és que vagis a algun centre d'estètica de la teva població i els hi comentis, segur que poden recomanar-te alguna manera de depilar-te que no t'irriti tant la pell i et provoqui tantes molèsties.
Si veus que tot i així la teva pell segueix reaccionant amb granets i picors, una visita amb el dermatòleg, metge especialista en temes de la pell, podrà valorar-ho i donar-te algun tractament si fos necessari.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat