Enamorada d'un noi
Holaa!!
M'agrada un noi de la meva classe, però jo no li agrado a ell. Les meves amigues diuen que el deixi, però les altres em diuen que parli amb ell i que li tregui tema. Quan intento parlar amb ell em tallo molt no ser que fer AJUDA!!!
Mariona Busto

Hola blanca__02!
Entenem que dius que tu a ell no li agrades perquè t'ho ha dit ell, oi? Recorda que no podem saber què sent una altra persona si no és ella el que ens ho diu. Si es confirma que ell no sent el mateix que tu, no te'n queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho, encara que costi i no sigui fàcil, però no podem obligar a ningú a sentir el que nosaltres sentim...
Parlar o no parlar amb ell és decisió teva, però si estar molt en contacte amb ell, et fa patir, el millor que pots fer és protegir-te i intentar distreure't i no estar tan pendent d'ell. Recolza't en les teves amigues i intenta seguir amb la teva.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat