Aprimar uns cuans quilos
FA temps que me proposo fer una mena de diata, pero, menjan de tot mesuradament, pero no ho puc aconseguir, m'agradaria que me donsesiu alguns consells per a que pugui aprimar, perque crec que no li caic be a molta gent degut amb aixoo:(
Sara Bujalance

Hola Anna!
La única manera de mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma variada i equilibrada, i fer esport habitualment. De totes maneres, pel que dius sembla que la teva preocupació pel pes té a veure amb la relació amb els altres. Pensa que les persones ens cauen bé o malament per coses molt més complexes que el pes. Si hi ha algú a qui no li caus bé només pel teu pes el millor que pots fer és passar d'aquesta gent. La gent t'ha de valorar per la persona que ets i no pel físic que tinguis. Pensa que uns amics que ho siguin només perquè els agrada el teu pes potser no són amics de debó, els amics de debó t'accepten tal i com ets i t'ajuden a valorar-te de forma positiva. Per una altra banda, podria ser que, en realitat, no fos veritat això que dius que no li caus bé a molta gent, es podria tractar només d'una percepció teva, i aquesta percepció equivocada de que no els caus bé podria ser la causa de que no et sentissis prou segura a l'hora de relacionar-te. Una abraçada!