PASTILLA DEL DIA DESPRES
HOLA!
Mira tinc un dubte, dissabte passat vaig tenir relacions sexuals sense proteccio (ell ja es va correr a fora) i l'endemà ja em vaig pendre la pastilla del dia despres pero amigues meves m'han dit que a partir de la tercera pastilla ja es perillos perque poder ja no et fa efecte i aquest cops a sigut el cinque cop que ma la prenc.
Es veritat aiixo de que deixa de fer efecte o que et pots qedar esteril?
Cristina Albó

Hola eypo05,
Com és que portes 5 píndoles de l'endemà? No utilitzeu cap mètode anticonceptiu? Recorda que la píndola de l'endemà NO és un mètode anticonceptiu, és un mètode d'urgència i NOMÉS s'ha de prendre sota supervisió mèdica i en casos on s'hi hagi produït un accident (que es trenqui el preservatiu, per exemple). Però NO és un mètode del qual puguem utilitzar en abús.
Per tant, parla amb la teva parella i preneu la decisió de quin mètode anticonceptiu preferiu, però la píndola de l'endemà NO hauria de ser una opció, ha de ser un mètode d'emergència.
Et deixem una pàgina web on hi trobaràs més informació sobre la http://www.centrejove.org/info/5-pastilla_dia_despres.html
" target="_blank">píndola de l'endemà. Els efectes adversos millor te'ls explicarà un metge.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat