M'atrau un noi més gran
Bueno ja un noi de 17 anys, que m'atrau i ns si em comença a agradar. Però jo no parlo amb ell ni re, o sigui que no el conec, i que jo ja se que tampoc tindre res amb ell ni re però ara estic com il·lusionada, però a a vegada rallada perquè no crec que tingui oportunitat.
Osigui que puc fer intento desquidarme d'aquell noi o intento parlar amb ell?
Ja se que la consulta es una mica tonta, però necessitava diro.
Gràcies.
Cristina Albó

Hola AA,
Nosaltres tampoc sabem què és el que has de fer. el que sí podem fer és fer-te unes quantes preguntes que podem ajudar a que prenguis una decisió.
Valora què prefereixes:
a) Quedar-te tal i com estàs i viure un amor platònic, un amor imaginari... i no córrer cap risc?
b) O, córrer algun risc i intentar fer algun pas per conèixer aquest noi?
Conèixer-lo no significa que hagi de passar quelcom entre vosaltres, és a dir, us heu de conèixer i més endavant ja veureu si la situació condueix a alguna cosa més entre vosaltres o no. Ara bé, si esculls l'opció "a", no ho sabràs, i l'opció "b" pot fer por...
Esperem que puguis prendre una decisió.
Molta sort!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat