Ajuda! Enfermetat de transició sexual...
Hola bon dia, us voldria explicar el meu cas:
Diguem que vaig tener sexe amb dos tios (sóc gay) bastant promiscus fa un temps, y ho vaig fer sense condó (ja sé que no ho hauria d'haber fet, però em vaig sentir pressionat).
I fa un mes que tinc la uretra inflamada y no sé que fer, perqué com que tinc 15 anys no puc anar al metge sol i no li diré als meus pares perqué són molt conservadors. Al principi em vaig espantar molt i vaig buscar que podia ser, i després vaig anar a la farmacia a comprar antibiòtics ilegalment que habia llegit a internet que funcionaven... I ara veig que no m'han fet res i estic bastant frustrat. I paso de continuar provant antibiòtics perquè al final em tornaré inmune a ells. També tinc molta por de que sigui SIDA o algo chungo de veritat...
Per això he estat investigant i he vist que prop de la meva ciutat hi ha un lloc on et fan proves del VIH gratis i anònimament (i segurament aniré). Espero que no sigui SIDA ni res, perqué aleshores no sé que faré, la veritat... I en cas de que no ho fos, continuaria tenint una enfermetat desconeguda i això em dona molta por:(
Aquest dies estic bastant deprimit per això, em costa molt dormir perquè estic tota l'estona donant-li voltes al tema, i fins i tot m'he ariribat a plantejar el suicidi, encara que crec que he de ser fort i aguantar-me una mica més. Però ja no puc.
Algún consell sobre on podría anar o qué podría fer? Moltes gràcies.
I moltes gracies també per colaborar en adolescents.cat, això m'ha donat una mica d'esperança, ja que no puc anar a un psicòleg normal. Gracies, de veritat:)
Anissa Ouali

Hola! Com tu ve dius has de ser fort i aguantar una mica més! Per aquest motiu et demanaré una cosa: deixem al marge l’idea de suïcidi. La situació que estàs vivint es difícil i genera molta angoixa però té solució!
En primer lloc, per la descripció que fas sobre els símptomes que estàs tenint podria ser una infecció de transmissió sexual o no, encara no ho podem confirmar.
Per tal de treure’t els dubtes de sobre és molt important que puguis visitar un professional. Sé que no vols anar el metge de capçalera ja que no vols explicar-ho als teus pares, però el que no podem fer és deixar que la por i la vergonya a parlar amb els pares, faci que t’enfrontis a aquesta situació tu sol. Tingues en compte que en primer lloc, els hi pots comentar a casa que estàs tenint una inflamació de la uretra i un cop al CAP els hi demanes que et deixin un moment sol amb el metge per poder comentar-li.
Et deixo les dades del centre on pots anar a fer-te proves de VIH, i comentar els símptomes que estàs tenint. Et recolliran unes dades, però les visites son totalment confidencials (tot i que es per major d’edat, no et demanaren el DNI per comprovar-ho, així que encara que diguis que tens 18 no ho verifiquen):
Checkpoint Barcelona
Comte Borrell, 164-166 08015 Barcelona
Tel: 93 318 20 56
Horari d’atenció al públic: de 10:30h a 14:30h i de 16:00h a 20:00h.
També et deixo les dades del centre de referencia de Barcelona especialitzat en Infeccions de transmissió sexual. (t’animo a trucar perquè t’informin)
Centre de Prevenció i Control d'Infeccions de Transmissió Sexual
CAP Drassanes
Av. Drassanes, 19-21 • Barcelona
Tel. 93 441 46 12
Fax. 93 442 77 63
Horari: de 8 a l9 h.
Pd: tu mateix ho has dit al principi, saps que la utilització del preservatiu es important, per protegir-nos de situacions de risc, però també és molt important que no et sentis pressionat per mantenir una relació sexual, ja que és un moment per gaudir i passar-ho bé.
Espero haver-te pogut ajudar, i espero que m’expliquis com va tot!! Una molt forta abraçada! Anissa Ouali @AniOuali