Super urgeeent😳 test predictiu casero, funciona?
Hola, us explicare el meu problema.
Ahir vaig tenir relacions i com no teniam proteccio pero estavam calents vam decidir fer un 'mete saca' pero es va allargar i just abans de corres la va treure i es va correr fora, tot i que ell creu que allo no ere ben be semen, realment no acabem de saber que ere. Ens vam preocupar i voliam anar a comprar el test, com vivim en un poble super petit nomes hi ha un supermercat on no el venien, i una farmàcia, el problema es que a la farmàcia no podem anar ja que la seva mare treballa alla i bueno, ens coneixen de tota la vida i no volem que ho sapigui ningu, no serveix dirli a algun amic que ho compri per naltres ja que alla es coneix a tothom i estem en les mateixes.
Per treurem la angoixa de sobre, vaig buscar per internet tests predictius 'caseros' i nhe provat dos, un que ere posar orina amb un got i deixarla refredar una hora i si es formava capa blanca a sobre equivalie a positiu i a sota negatiu, i una altra que si posava pasta de dents blanca i orina i aquesta es tornava blava tambe ere positiu, els dos m'han donat negatiu. M'En puc refiar? Tinc possibilitats d'estarho?
(Encara estic a temps per la pastilla del despres)
Perdo per ferho llarg, espero resposta
Cristina Albó

Hola Castanyaa,
El que heu de fer és anar a un servei d'urgències d'un hospital o d'un centre d'atenció primària per a demanar la píndola de l'endemà, aquesta es pot prendre després de les 72 hores després de la relació sexual de risc.
També la podeu comprar a la farmàcia
però donat que aquest tema el descarteu només us queda l'hospital. Tot i
que si podeu prendre la decisió de tenir la relació sexual de risc, hauríeu d'afrontar les conseqüències, ja que potser per por a anar a la farmàcia no arribareu a temps a detenir l'embaràs.
Per a properes ocasions tingueu present el que us ha passat i no tingueu relacions amb penetració sense preservatiu.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat