alimentació
hola, soc una noia de 13 anys que hi han molts menjars que no m'agraden i llavors faig un altre menjar a l'anàlisi que em vaig fer fa poc d'un any tot va sortir bé, però he tingut varies baixades de tensió, i ara per esmorzar abans d'anar a l'institut no menjo res només bec la llet perquè no tinc ganes de menjar i a vegades tinc ganes de vomitar al matí.
M'he de preocupar?
Sara Bujalance

Hola Vílio! És molt important que facis un bon esmorzar abans de sortir de casa, amb un got de llet no n'hi ha prou. Has de menjar alguna cosa més, com un entrepà, o uns cereals, o unes torrades, i fruit també. És imprescindible per al teu creixement i per a que no t'agafin mareigs que esmorzis bé. A mida que et vagis acostumant a esmorzar, les ganes aquestes de vomitar aniran marxant. Pel que fa als menjars que no t'agraden, sé que és difícil canviar l'hàbit alimentari, però val la pena que t'esforcis una mica i aprenguis a menjar de tot, no només d'unes quantes coses. Menjar de tot i equilibrat és indispensable per tenir una bona salut, un pes correcte i créixer correctament en el cas de nens i adolescents, com tu. Així que t'envio molts ànims per agafar el costum d'esmorzar i el costum de menjar més variat! Molts petons!!