demanant..
Hola adolescents! em preguntava com li pregunto a un noi per fer sexe aixi com aixi perque el seu cos m'atrau constantment no puc deixar de pensar en ell....
IESP

Hola Galapala!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, hem de recordar que quan volem alguna cosa, sempre l'hem de plantejar amb el màxim respecte i sinceritat! És a dir, hem de tenir en compte a l'altre (i entendre que no vulgui) i intentar apropar-nos a la persona a poc a poc.
El més fàcil és parlar les coses per whatsapp o xat, però aquest tipus de comunicació porta a confondre moltes coses i a no poder expressar-nos bé! Per això una bona manera és intentar quedar amb aquella persona, i veure com reacciona cara a cara si li diem que ens agrada, no creus?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat