LOST
vull acabar ja k sigui tot un malson.
Vull menjar ttranquila x una vegada a la vida. Sense vomits i ser feliç per k a mi?
Juro que abans no era aixi
HELP
Sara Bujalance

Hola nepali! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, es nota que portes temps passant-ho molt malament per culpa del menjar. Estic convençuda de que abans no era així i que vols tornar a trobar-te bé i ser feliç, que és el que et mereixes. Sé que pot ser difícil parlar d'això amb els pares, però és imprescindible que ho facis per poder sortir endavant. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els pares faran tot el possible per entendre't i per ajudar-te, per això ho han de saber. T'envio molts ànims per a donar el pas i parlar amb ells! Explica'ls el que et passa, t'ajudaran i te'n sortiràs. Molts petons!!