Depilaació
Holaa:) vueno tinc un petit problema...Tinc 13 anys,en faré 14, ja tinc la regla i estic vastan desenvolupada! Em vaig començar a depilar als 12 anys, ja que faig natació i no es gaire agradable veure a una noia sense depilar. Avans em feia molta vergonya de dirli a la meva mare d'anar a depilarme fora, i per aixo ho he estat fent sempre amb cuxulla. No soc massa peluda de cames ni de braços, sincerament mai me depilat les cames i els braços perqe no es necessari, pero sempre m'he depilat les ingles i les aixelles amb cuxilla.
Com puc fer per començar a depilar-me amb cera sense petir gaire?
Com li puc dir a la meva mare?
Es millor anar amb una esteticient que et conegui o que no et conegui?
Moltes gracies:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Sempre fa vergonya parlar d'aspectes íntims amb els pares, però et diria que en aquest cas, el millor és que li preguntis a la teva mare, ja que segurament estarà encantada de poder ajudar-te.
Respecte a la depil·lació a casa, esxisteixen unes bandes de cera freda, que es compren al supermercat i funcionen com la cera: arrenquen el pèl de cop. Si el que vols és anar a una persona especialitzada, el millor és que li preguntis a la teva mare si te'n recomana alguna. Si també et fa vergonya demanar-li això, pregunta a amigues o busca referències a internet! I pel que fa a conèixer-la o no, depen de tu, però pensa que les persones que es dediquen al món de l'estètica estan acostumades a veure els cossos dels/es clients i a depil·lar tot tipus de zones! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat