NO SE QUE FER!!
Hi ha un noi a la classe, pero som amics des de fa anys, no vull res amb ell perque som amics, pero no se, des de fa temps vull parlar mes amb ell de les meves coses, pero per vergonya, no puc. A mes a mes, s'assembla a un youtuber que m'agrada moltiiisim. No se si es amor d'amistad o d'alguna cosa mes... Que puc fer?
Cristina Albó

Hola adelaide,
Doncs si el que vols fer és parlar més amb ell, només depèn de tu iniciar un contacte ;)
No
sabem si ell també voldrà parlar amb tu però sí que podries iniciar
conversa en persona o aprofitar les mil i una aplicacions que tenim al
nostre abast que permeten parlar amb algú per primer cop darrere una
pantalla i més endavant fer-ho cara a cara.
Per tant, el que pots
fer si vols parlar amb ell, és omplir-te de valor i valentia i donar
pas. Un cop donat, ja veuràs quina és la seva reacció i si us podeu
entendre o no. No perdem de vista que si ens agrada algú que no coneixem
pot ser que estiguem idealitzant la seva persona... i la realitat
sovint és diferent.
Gràcies per escriure'ns! Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat