Ajuda'm
Soc una noia de 15 anys
Desde que em va baixar dos cops en octubre no m'ha tornat a baixar la regla, a novembre vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio i vem pendre precaucions.
aquest mes no m'ha baixat pero taco una mica marró. No se perque em va baixar dos cops i ara cap ajudaa'm!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
És normal que et preocupis, perquè quan la regla triga a baixar i es tenen relacions un li dóna volstes al cap... Pero recorda que la regla, durant els primers 2-3- anys sol ser molt irregular! Tant, que hi ha mesos que no ve, d'altres que ve dues vegades...
L'important és que vau fer servir el PRESERVATIU, de manera que pots estar ben tranquil·la! Si l'utilitzeu sempre que tingueu relacions, no caldrà que estiguis preocupada. I amb el temps, la regla serà molt més regular i serà més fàcil estar tranquil·la :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat