CONTESTEU SISPLAU!!
Hola! Tinc un petit problema que de veritat que esta fent que em menji el cap.
Al cas és que fa un temps jo estava amb un nen però el tallar vaig començar a parlar amb un altre que per les festes del poble ens vam liar. Avui dia jo i aquest nen estem de lio pero el problema es que és una mica empalagos. És romàntic, detallista, atent, cariños, es preocupa... EL NOI PERFECTA!! però el problema és aquest, que ell és perfecta i cuan estic amb ell em sento inferior i això ell ho nota; m'ha dit que jo per ell era perfecta que no em preocupes però no em trec del cap l'imatge de que se'n vagi amb un altre perque jo no estic al seu nivell. El pitjor de tot es que jo continuo negant que ell per mi només és un lio i que no sento res per ell però crec que em comença agrdar i com he dit abans em va por la seva perfecció, he parlat amb ell però encara em sento malament.
Que faig? El deix-ho? Torno a parlar? Estic super confusa i pero això espero la vostre resposta
Merci!!!
Cristina Albó

Hola teeerr,
Et
fa por haver trobat un bon noi, una bona persona per què no tu et
consideres que estiguis al seu nivell? Això no ho permetis! Tu estàs al
nivell de tothom, ningú ha d'estar per sobre de ningú, i menys en els
terrenys de les parelles. Sou dues persones que us agradeu, que esteu a
gust i que us heu escollit l'un a l'altre, això és el que val, duri el
que duri la relació.
Mentre estigueu junts l'elecció és el que val. I passat el temps no podem saber ni assegurar que mai aparegui alguna altra
persona que ens desperti atracció, només faltaria, però mentre això no
passi, viure en el "i si..." és un patiment constant i t'estàs perdent
tot allò bonic que està passant a la teva vida.
Parla amb ell, explica-li com et sents i les teves pors, i escolta el que ell et digui, escolta com se sent ell.
No visquis en el futur, viu en el present.
Gràcies per escriure'ns! Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat