Banyes i no se a quie estima!
Hola! Resulta que fa uns 7 mesos, més o menys, vaig conèixer un noi, vam començar a parlar i ens vem agradar, i vam quedar un dia i ens vem liar, i al dia següent igual... als 3 dies hem va dir que tenia que parlar amb mi i hem va idr que havia començat a sortir amb una noia(aquell mateix dia)(la noia la conec) total que jo pensaba que s'acabaria tot entre ell i jo, pero no va ser aixi, vem seguir quedant i li va fotre les banyes a la novia amb mi, lo pitjor era que jo hem sentia malament al coneixer-la i li vaig explicar a les meves amigues, i una es va chivar, i ell es va enfadar amb mi perque a la novia li van arribar rumors d'aixo, jo estava enamorada d'ell i vaig fer el possible per que hem perdonés, i aixi va ser, pero ja no era el mateix, ja no hem deia que m'estimava, ni res, fins que li vaig dir que no volia seguir aixi, i ens vem enfadar, i ell hem va manar un missatge per whatsapp als 3 dies dient-me si era a casa i si podia sortir al carrer, vaig sortir i hem va dir que volia estar amb mi, que m'estimava, pero que no podia deixar la novia(no hem va dir motius) total, que seguiem aixi i ningu sabia res, i vaig pensar en fer una bojeria perque veies que l'estimava moltissim i deixes la novia, i vaig pintar un grefiti amb els nostres noms i la nostra "data", al dia següent hem va trucar dient-me que de que anava, que estava boja, etc, etc... i desde aixo no hem tornat a parlar... ara m'han dit que no esta bé amb la novia i que alomillor tallen, pero no se si tornarà i si ho fa, hem sentiria com segon plat... l'estimo massa i no vull esperar, no el vull perdre, que puc fer?
IESP

Hola Ana!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que expliques, imagino que ho hauràs passat molt malament. No és gens fàcil estimar a algú i veure que està amb una altra persona...
Però una cosa és certa: tu tens dret a demanar el que neccessitis, encara que l'altra persona t'agradi molt. És a dir, per molt que l'estimem, no podem fer "el que sigui" per l'altre, ja que el principal és fer-nos respectar. Hauràs de decidir què et compensa més: si estimar-lo i continuar patint constantment perquè no es decideix, o passar pàgina i trobar una persona que respecti més els teus sentiments.
Si ell està sortint amb una altra persona, està clar que el sentiment que teniu no està al mateix nivell, no creus? Estar amb dues persones a l'hora demostra que els sentiments no estan molt clars i que la persona ho vol tot.
Com veus, has de decidir si això et compensa...
Espero haver-te ajudat Ana! :)
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat