dubteess:O
L'alltre dia estava amb la meva parella a casa i vem estar fent preliminars, ens vem masturbar etc i em va semblar k ell volia k li fes sexe oral pero jo hu vaig deixar pasar pq no se com ferhu, ja se k em direu k ningu neix apres pero em fa cosa ferli algo i no tenir nidea..:ss em podrieu dir alguna cosa per saver com feru?? ni k sigui k hauria de fer esk nouse!!! Ah i una altrecosa, akell mateix dia vem intentar feru pero va costar mol k entres nose perk, abans estavem fen preliminars i estaba molt lubricada i eso pero al moment d ferhu no hi havia forma de k entres.. semblava k ja no estava lubricada jo i nomes va entrar kuan al final ja shabia tret el condó.... te algo k veure??? ajuudaaaa pliss!! i moltes gracies per adelantat!
Cristina Albó

Hola de nou pomeetaa,
És
molt normal no saber què s'ha de fer, sobretot en les primeres vegades,
i és normal pensar que això només ens passa a nosaltres, quan en
realitat moltíssimes altres persones es troben en la mateixa situació
que t'has trobat tu. Així que tranquil·la ;) !
Si vols començar a experimentar amb el sexe oral, pots parlar amb ell, digues-li que et va donar aquesta sensació l'altre dia (que ell volia) però que no saps com fer-ho, no saps si li faràs mal, etc... explica-li els teus dubtes i les teves pors. Parleu...
Pel
que fa a la penetració, el làtex a vegades pot estar menys lubricat o
en el mateix moment de posar-lo podem retirar amb les mans el poc
lubricant que ja posa, si veus que un lubricant podria ajudar, endavant!
Procureu que sigui de base aquosa.
I recordeu, tenir relacions sexuals amb penetració sense preservatiu té risc d'embaràs i d'Infecció de Transmissió Sexual.
Gràcies per escriure'ns! Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat