vull aprimarme
Hola tinc 14 anys i la setmana que ve en faig 15 i estic una mica bastant grassa, vull pendre alguna pastilla per aprimar-me ja que tinc problemes familiars i no puc tenir una dieta equilibrada però si faig esport, és veritat que totes et fan malbé l'estómac? puc prendre-les amb la meva edat? em podrieu recomanar alguna?
Sara Bujalance

Hola Marta! Felicitats pels teus 15! Pel que fa a la teva consulta, NO prenguis cap pastilla per aprimar!! Aquestes pastilles són molt perilloses i poden fer-te molt de mal, no només a l'estómac, sinó a tot el teu organisme, i provocar-te problemes de salut seriosos. No es bo prendre aquestes pastilles ni amb la teva edat ni amb cap edat. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, com ja fas. Per una altra banda, parla a casa sobre les coses que et preocupen, el que et fa mal i sobre aquesta preocupació que tens pel pes. Tot i que a casa puguin haver problemes, els teus pares sempre faran tot el possible per ajudar-te i per a que estiguis bé. Quan hi ha problemes a casa és possible que els pares vagin tan atabalats amb els seus propis problemes que a vegades no se n'adonen dels teus, per això és tan important que els hi expliquis, per a que et puguin ajudar com necessites i com ells volen ajudar-te. Pensa que tu ets la seva prioritat. Molts petons!!