Quin embolic...!!! M'agrada el meu profe d' Història
Holaaa Helena!
Tinc un problema molt gran i no se si tu em podries ajudar....
Estic completament boja pel meu profe d'Història, diria que té uns trenta anys i jo en tinc 19 i tinc novio, pero el que sento pel meu profe no ho havia sentit mai per ningu, estic tot el dia pensant amb ell fins i tot tinc fantasies sexuals...
Serà atracció, admiració...???
Creus que tinc alguna possibilitat amb ell, ja que jo crec que també li agrado... Creus que hauria de deixar al meu xicot?????
AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Petonets,
Una noia desesperada
Cristina Albó

Hola Minina,
No ets la primera persona que es sent atreta pel seu professor. De fet és força habitual que ens enlluernem i sentim que admirem moltíssim al nostre profe.
Sovint amb els nostres professors barregem els sentiments
d'admiració amb els d'enamorament. Has de pensar que una relació amb
aquest professor seria inviable avui en dia (ja que esteu en moments
vitals molt diferents i la diferència d'edat sigui considerable o no les vostres posicions són molt diferents, ell és el profe i tu l'alumna).
Per tant, valora la situació amb molta calma i no t'espantis per tenir fantasies, és molt normal fantasiejar amb les persones que admirem.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat