Urgent amb teniuu q ajudar!!!! Lioo amb un de 19.... I en tiinc 13
Hem vaig enamorar d' un noi de 19 anys.. Es al meu vei.... I al vaig intentar obildar.. Pero no vaig poder.. Fins q vaig pensar de dirli el q sentía x ell pq jo creía q tmbe li agradava.. Total q li vaig dir... I ell en vaa dir q tmbe sentía al mateix... Vem parlar x wats q voliem liarnos.. Es q ell es especial es súper bon tio i mai em faria mal... I ens estimen moltissim i vem decidir liarnos.. Els meus pares i als seus ja suspitaven... Pq sempree qdem ell i jo a soles i nse sens notaba molt.. Pero no podien demostrar q estaven junts ni q haviem fet res... Fins q ens vem liar.. La primera cegada perfecte pero la segona em va fer xupetons x tot al coll amb moltaa passio i al amb vaan sortir uns morats enormes q no podía amagar.. Me Mare ho va descobrir... I em va dir q ja parlariem de tot aixo.. Tinc por de no tornarlo a veure de q ens distenciem.. Perque x una altre banda la Mare dell tmbe suspitaa.. I li va dir a ell q q feiaa estan amb mi i q lhavia desepsionaat com a fill.. I li va dir q jo era una puta i q nmes maprofitava dell pero no es veritat... AJUDA!!!
Cristina Albó

Hola anonim,
Res del que puguem dir-te podrà fer que la situació canviï, és normal que els pares quedin sobtats quan els fills creixen i comencen a experimentar amb la sexualitat i amb les parelles, per ells sempre serem els seus petits i petites... però això no significa que tu no puguis explicar què sents per ell, com és la vostra relació, etc...
Intenta parlar amb tota la sinceritat possible, des dels teus sentiments i des del que sou quan esteu junts.
Tingues en compte que en aquestes edats, la diferència d'edat és força notable. Ell ja està en època universitaria i tu estàs  a l'ESO, això pot portar problemes ja que els vostres moments vitals són molt diferents.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenAL
www.consultajove.cat