NO M'HI CABRA
Portem 1 any junts amb el meu novio hem estat parlant de perdre la virginitat. Hem estat practicant la masturbació mútua i el màxim que em podia posar era un dit perquè dos em sentia incomoda i em feia una mica de mal. El problema es que no se si quan ho fem el seu penis m'hi cabra a la vagina.
Hi ha algun exercici o algo que pugui o poguem fer?
Siusplau no ho puliqueu com a noticia.
Moltissimes gràcies.
Cristina Albó

Hola Anoniiiiimmmmmmmm
La vulva és com un mitjó, s'adapta al peu que
li posis (amb uns limits). Per tant, no pateixis per si hi cabrà o no,
serà més important que estiguis segura de la teva decisió, que et sentis
tranquil·la amb la teva parella, que tingueu confiança i que tinguis
clar que si no vols seguir o canvies d'opinió (en el cas que doneu el
pas a tenir relacions sexuals amb penetració) tens el dret a dir-ho i
ell haurà de respectar-ho. El lloc també és important, un lloc tranquil,
que sapigueu que no us interrompran i que podreu estar l'estona que
necessiteu.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat