lio!!!!!1421
Hola, desde fa mesos que m'estic liant cada vegada que ens veiem amb un monitor del meu cau,del cual jo estic enamorada bojament la cosa es que ell te 21 i jo d'aqui 2 mesos fare 16 i diu que de moment no vol res serios ja que te 5 anys mes que jo....
que puc fer?l'altre dia em va dir que ja no ens liariem més ja que jo no li convenc.....
Mariona Busto

Hola MORENETA!
En el moment en el qual esteu la diferència d'edat es nota més i és important. Recorda que tu encara ets menor d'edat i ell és el teu monitor, et treu cinc anys i això pot portar-vos problemes...
Has de ser realista i encara que costi assumir que potser ell no busca, de moment, el mateix que tu. Ens expliques que t'ha dit que no vol res seriós i que l'altre dia et va dir que no us embolicaríeu més. Sabem que no és fàcil sentir això i més si aquest noi t'agrada molt, però hem d'afrontar la situació i protegir-nos per no patir. Tots dos esteu en moments vitals diferents i això com saps dificulta la relació. Intenta prendre una mica de distància, de centrar-te en tu i recolza't en els teus amics i amigues per no patir i portar aquesta situació de la millor manera possible.
No oblidis que mai podem forçar a ningú a sentir el mateix que nosaltres, i encara que costi d'acceptar-ho si l'altra persona vol quelcom diferent, ho hem de respectar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat