ES NORMAL?
fa 7 mesos que estic amb un noi i ja ho he fet varies vegades pero no em surt res de sang. A mes no se com dir-li a la meva mare que ho he fet,li hauria de dir? o es millor no dir res?
Mariona Busto

Hola anonimaaa!
No sempre surt sang la primera vegada que es mantenen relacions sexuals. L'himen pot haver-se "trencat" abans d'altres maneres i per aquest motiu segurament no has sagnat. Pots estar ben tranquil·la perquè és completament normal.
Pel que fa a dir-li o no a la teva mare, això és decisió teva. No hi ha una opció que sigui millor que l'altra, cada persona sap la relació que té amb els seus pares, quin grau de confiança hi ha per parlar sobre les nostres primeres experiències sexuals, etc. Valora tu mateixa que et ve més de gust fer. Evidentment la confiança amb els nostres pares és fonamental! Saber que hi són, que els hi podem explicar les nostres coses, el que ens preocupa, etc. o saber que si tenim alguna dificultat o problema important podem recorre sempre a ells perquè ens donin un cop de mà, és molt important.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat